Lionheart-Boxing.dk
Seneste indlæg
  Debat Svar
2013 - dansk...
4
Bud på aften...
210
Bokse tributes
88
Udenlandsk nyt
116
Svenske boksere
21
Hørt på vand...
656
HBO-Showtime
1
Nyt liv i sv...
558
Indvejning
25
Amatør stævn...
275
Seneste kommentar
» Tak for hintet
» hurra ! 03:00 B...
» Jeg havde nu kam...
» 4. omgang skulle...
» Ja, den kamp vil...
» De optagelser je...
Nyeste artikler
[1]

[0]

[0]

[0]

[0]

Ugens Twitter
Fight-Kalender
<< Juni 2013 >>
Ma Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

23.06. Malignaggi vs. Broner på TV3 sport 2 
Besøgende
» Gæster online: 5

» Brugere online: 0

» Antal brugere: 431
» Nyeste bruger: Engholt
Sociale netværk
Følg os på:
Se indlæg
Lionheart-Boxing.dk » Professionel boksning » Nyheder
 Udskriv debat
Nyt liv i sværvægt
Big George
Vi får Chambers mod Adamek 16.juni
Måske får vi Magomed Abdusalamov mod Seth Mitchell også om forhandlingene går iorden.

Big George
Nu brumles det i England og måske får vi se kamphanene :
Flere seriøse netsteder omtaler nu
Haye-Chisora July 14th in England ?????
Vi er mange som ønsker å se en sværvægtkamp mellom to
i top 15 . Vi får ikveld Dimitrenko-Pulev
og 16.juni Chambers-Adamek
Det tales også om et mulig møde mellom Magomed Abdusalamov og Seth Mitchell

Hr
Edmund Gerber (nu 20-0) vandt i Erfurt relativt klart over Maurice Harris (nu 25-16-2) fra USA. Cifrene var 2 x 97-73 (Rainer Schwarz og Josef Temml) og 78-74 (Jörg Milcke).

Harris vandt senest over Derric Rossy, og han har tidligere slået folk som Sergey Liakhovic og Jeremy Williams, så det er på papiret ikke nogen helt dårlig sejr for Gerber. Boksemæssigt imponerede Gerber dog ikke.
Redigeret af Hr d. 05-05-2012 22:34

Malde
Gerber burde nu være 19-1.

Malde
Harris´s promoter Mario Yagobi:

"Edmund Gerber was outclassed this weekend by Harris. There's no way Gerber should have gotten the decision, as he literally only landed a hand full of punches on Maurice throughout the whole fight. I will be talking to the IBF in regards to Maurice's ranking. He should still remain in the top 10."

Håber han får held med det.

Big George
Unbeaten 6’8 British heavyweight hope David Price (12-0, 10 KOs) believes a hideaway camp in Germany will lead him to two title belts next weekend. The Olympic bronze medallist is now winding down preparations ahead of his vacant British and Commonwealth title clash against Sam Sexton (15-2, 6 KOs) at Aintree Racecourse on May 19. Price, 28, recently returned from two weeks in Berlin where he sparred with Bulgarian Kubrat Pulev who lifted the European crown last weekend. And Price claims it would be a close run thing between him and Pulev who beat Alexander Dimitrenko to win the vacant title.

“We sparred a lot in the amateurs. Before the 2008 Olympics we did a lot of sparring and he would get on top of me so I wanted to go back and see where I was now. It was a good gauge,” said Price. “We did five spars in all and each one was different and one day I would get the better of him and the next he would have it more his own way.”

Malde
Tja, hvorfor ikke? Hvis Price vinder den 19. og føler sig klar til at komme vidre Smil

Malde
Men omkring Gerber-Harris står jeg tilsyneladene alene her på siden Irriteret

Men jeg vil da opfordre folk til at se den. Den internationale mening om kampen er at Harris skulle have vundet.
Redigeret af Malde d. 09-05-2012 22:38

Real Deal Denmark
Malde . Vi må jo få kampen lagt ind , og holde en lille afstemning hvem man har som vinder.
Den er ikke på youtube 10 maj. Jeg fik den ikke set , så kan ikke spille med eller mod dig. Blink

Hr
Endnu én af de gamle sværvægtsnavne kunne ikke holde snuden væk fra ringen. Donovan "Razor Ruddock gør comeback. Han er 48 år og har ikke været i ringen siden 2001. Alligevel taler han allerede om at møde Klitschko brødrene.

Real Deal Denmark
Razor Ruddock var en af de helt store idoler jeg så op til i starten af halvfemserne. , men for s.... da. 48 år. Øv. Vi skulle næsten lave en mappe der heder noget i retning af . Bokser der gør comeback i sen alder eller pensionister tilbage i ringen. Nu kan de da lave en oldboys super six.

Malde
Real Deal Denmark skrev:

Malde . Vi må jo få kampen lagt ind , og holde en lille afstemning hvem man har som vinder.
Den er ikke på youtube 10 maj. Jeg fik den ikke set , så kan ikke spille med eller mod dig. Blink

God ide. Jeg har dog heller ikke kunne finde kampen nogen steder endnu.

Hermod
Så kampen direkte. De engelske kommentatorer var ikke et øjeblik i tvivl om, at Harris havde vundet. Men som Både John Bunce og John Rawling sagde: "Det er Tyskland. Man bliver ikke hentet dertil for at vinde. Og en bokser som Harris vil i Tyskland tjene 3-4 gange så meget på en kamp som i USA. Desuden vil han blive behandlet og bo fyrsteligt. Og det er der mange boksere, der godt kan affinde sig med. Selvfølgelig alt efter hvor de er i karrieren." Begge speakere var enige om, at den dom var ikke nogen god reklame for boksesporten.
Jeg selv så en Harris, der ramte en langsom og begrænset Gerber nærmest efter behag.

Hermod
Ja, Steve Bunce hedder han jo, hvis det skal være rigtigt.

Malde
Hermod skrev:

Så kampen direkte. De engelske kommentatorer var ikke et øjeblik i tvivl om, at Harris havde vundet. Men som Både John Bunce og John Rawling sagde: "Det er Tyskland. Man bliver ikke hentet dertil for at vinde. Og en bokser som Harris vil i Tyskland tjene 3-4 gange så meget på en kamp som i USA. Desuden vil han blive behandlet og bo fyrsteligt. Og det er der mange boksere, der godt kan affinde sig med. Selvfølgelig alt efter hvor de er i karrieren." Begge speakere var enige om, at den dom var ikke nogen god reklame for boksesporten.
Jeg selv så en Harris, der ramte en langsom og begrænset Gerber nærmest efter behag.

Nå, helt alene er jeg ikke Bredt grin

Big George
Jeg mener Harris var den beste bokseren men han tog det meget bedagelig istedet for å vise at han ønskede å vinde kampen hos dommerne. Gerber er åbenbart kun med fordi han er tysk og var hjælpeløs de gange Harris var aktiv i kampen.

Big George
Forøvrig er Kubrat Pulevs bror med i sværvægt for Bulgarias OL trop
Tervel Pulev som tog den eneste ledige europeiske plads i kvalifiseringen til OL

Big George
WBC #15 ranked heavyweight David “El Nino” Rodriguez (36-0, 34 KOs) has agreed to face former WBC Caribbean heavyweight champion Manuel ” El Toro” Quezada (29-7, 19 KOs) for the WBC FECOMBOX title.

Hr
Francesco Pianeta (nu 26-0-1) vandt i Hamburg uden at imponere vildt på points over superveteranen, 47-årige Oliver McCall (nu 56-12).

McCall boksede iøvrigt på trods af, at han i USA er suspenderet efter en hjernescanning, der ikke var helt god. Men suspenderingen gælder åbenbart ikke i Europa.

Real Deal Denmark
Big George , kan vi ikke holde dem i en tråd.

Big George skrev:

Klitschko brothers manager Bernd Bonte named several potential September opponents for the WBC champion in heavyweight champion Ukrainian Vitali Klitschko. According to Bënte, the exploratory talks are being conducted with the boxers, but none of them has yet made a formal proposal. The fight will take place 1 or 8 September in Germany. Candidates for the rivals to Vitaly are
Canadian Bermain Stiverne,
Cuban Luis Ortiz,
Pole Mariusz Wach,
Americans Seth Mitchell and
Franklin Lawrence, as well as
German Manuel Charr.

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Ny bruger? Klik her.

Glemt kodeord? Klik her.
Blogs
Harbo
» Opfordring
[1]

Harbo
» December 201...
[0]

Harbo
» November 201...
[2]

Harbo
» Oktober 2012...
[0]

Harbo
» September 20...
[3]

Hr
» Dansk profbo...
[26]

Lillebror
» kampe i tysk...
[16]

Harbo
» Juni 2012 - ...
[0]

Lillebror
» Konkurrence
[6]

Lillebror
» Landsholdet
[0]

Talerør
Log på og skriv en besked

Ulleboy Ulleboy er offline
18-06-2013 21:20
Tror Sauerland skulle have afholdt deres åbne audition i Slovakiet; http://www.snotr..
..rk_bullies
Bredt grin

Big George Big George er offline
16-06-2013 06:06
Juanma er ferdig

16-06-2013 04:47
That was the best Korobov has looked in like... forever. Good KO against a solid guy (Dan Rafael)

Philmmaker Philmmaker er offline
16-06-2013 03:13
Enig med Real Deal. Tusind tak for opdateringerne Hr. - så er man ikke helt nedtrykt over at mangle "den hemmelige kanal".

Real Deal Denmark Real Deal Denmark er offline
15-06-2013 23:54
Glimrende dækning Hr. Og tak for dækning af alle de kampe jeg ikke kunne se på Sport 2.

15-06-2013 18:35
Fejl Ulle !lovlig med profboksing men kun to-minutters omgang

Just Just er offline
15-06-2013 18:04
Nogen steder man kan købe adgang til at se boksningen, udover det måneds abonnement på viaplay?

Ulleboy Ulleboy er offline
15-06-2013 17:13
Jeg kunne se at Wallbergs kamp blev bokset i Stockholm. Jeg troede at Sverige havde forbud mod professionel boksning ligesom Norge?

klaus klaus er offline
15-06-2013 14:22
Frida Wallberg indlagt med hjerneblødning, se evt. KO her: http://ekstrablad.
..012085.ece

m2dk69 m2dk69 er offline
15-06-2013 11:58
Bernard Hopkins næste kamp er aflyst.