Lionheart-Boxing.dk
Seneste indlæg
  Debat Svar
Mikkel Kessler
187
Kessler odds.
37
PPV i Sverig...
2
2013 - dansk...
4
Hørt på vand...
614
Nøglen mod F...
9
Holyfield next
81
Boksehistorie
1
Nyt liv i sv...
546
Dokumentar
16
Seneste kommentar
» Jeg har sjældent...
» Okay det rigtige...
» Var der ikke omk...
» Hvis kampen solg...
» Tror desværre Mi...
» Jeg har stor res...
Nyeste artikler
[0]

[0]

[0]

[0]

[0]

Ugens Twitter
Fight-Kalender
<< Maj 2013 >>
Ma Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

24.05. Biggers Better på eurosport 
25.05. London stævne på TV3 sport 1 
Besøgende
» Gæster online: 5

» Brugere online: 0

» Antal brugere: 429
» Nyeste bruger: Power
Sociale netværk
Følg os på:
Se indlæg
Lionheart-Boxing.dk » Professionel boksning » Nyheder
 Udskriv debat
Nyt liv i sværvægt
Hr
Bryant Jennings (nu 13-0) bøllebankede Sergey Liahkovic (nu 25-5) der opgav inden 10. omgang. Det er slet ikke nogen dårlig præstation af Jennings.

Store Mariusz Wach (nu 27-0) stoppede endnu større Tye Fields (nu 49-5) i 6. omgang. På samme stævne vandt Artur Szpilka (nu 10-0) over Terrance Marbra (nu 6-2).

I England vandt en anden 2-meter mand, Richard Towers (nu 13-0) over den amerikanske journeyman Harold Sconiers (nu 18-24-2), der blev stoppet i 5. omgang.

David-Haye
Jennings rev jo fuldkommen Liakhovich rundt igår.

Dejlig med endnu en Amerikansk sværvægter der kan noget.

Bliver spændende at følge ham. Smil
Bryant Jennings

Real Deal Denmark
Bryant Jennings vs. Siarhei Liakhovich

Hr
Odlanier Solis' comeback efter knæskaden har været annonceret et par gange, uden at blive til noget. Nu skal han efter planen bokse den 19. maj i Texas.

Big George
Solis ser ok ud på billeder i campen. Med plakaten fra Floyd-Cotto i baggrunden ved vi at de er nye

Philmmaker
Er jeg den eneste der synes at sværvægteren Ed Monso er undervurderet?
Han har kun bokset 6 kampe som pro og er en af de få der har slået Konstantin Airich (for knap et år siden), der er nuværende WBO European Heavyweight champion og rangeret nr. 22 på boxrec.com

Det kunne måske være en god idé for Sauerland at signe ham og Bertino så vi kan få noget dansk liv i sværvægt.

Hr
Jeg var noget overrasket over hans sejr over Airich, det var en flot præstation (selv om det var over tre omgange). Men jeg så også hans kamp i december, hvor han blev udbokset af Constantin Bejaranu.

Jeg er ikke i tvivl om, at Monso efter danske forhold kunne være en udmærket sværvægter. Han er fysisk bomstærk, han slår hårdt, og han har masser af kamperfaring fra anden kampsport. Men han har også sine boksemæssige begrænsninger, og som 36-årig er omstillingen ikke nem.

Det bliver iøvrigt interessant at se, hvordan Bertino klarer sig i Bigger's Better - samme turneringskoncept, hvor Monso hidtil har gjort sig. Turneringen i Frankrig er iøvrigt superviset af et bokseforbund, i modsætning til i Danmark.

Hr
Kevin "Kingpin" Johnson (nu 26-1-1) fik en god sejr, da han på udebane i Australien stoppede Alex Leapai (nu 25-4-3).

43-årige Frans Botha (nu 48-7-3) blev stoppet i 11. omgang af Carlos Takam (nu 25-1) i Frankrig.

Big George
Olandier Solis møder Konstantin Airich 19.mai

Hr
Tomasz Adamek (45-2) møder Eddie Chambers (36-2) den 16. juni i New Jersey. Egentlig en ganske interessant matchning.

Denis Boytsov (25-0) får en fornuftig test, når han møder Dominick Guinn (33-8-1) den 13. april.
Redigeret af Hr d. 05-04-2012 10:48

pefro
Philmmaker skrev:

Er jeg den eneste der synes at sværvægteren Ed Monso er undervurderet?
Han har kun bokset 6 kampe som pro og er en af de få der har slået Konstantin Airich (for knap et år siden), der er nuværende WBO European Heavyweight champion og rangeret nr. 22 på boxrec.com

Det kunne måske være en god idé for Sauerland at signe ham og Bertino så vi kan få noget dansk liv i sværvægt.

Forestiller mig mere at Euro Event var det mest oplagte valg for de to. Hvis Sauerland skal til at bruge to timer på fodbold på deres stævner får de jo hurtigt tidsproblemer Smil. Men ville da være meget rart hvis de to også fik lidt tid på tv 3+.

Harbo
På næste fredag deltager danmarks bedste sværvægter Claus Bertino i Biggers Better som sendes på eurosport. Her kan man stemme på hvem man tror vinder turneringen.
http://www.bigger...oxing.com/

Desværre er der ikke mange der tror på den stærke dansker der ligger som den deltager som har fået færrest stemmer. Men en ting er en afstemning på internettet en anden ting er når de står i ringen.

MVH Harbo
Citat
"All boxers dreams of being world champion, I think it would be better if all world champions dreamed about being boxer"

flemkris
Der er heller ikke mange der tror at Mazikin vinder, og alligevel er jeg nogenlunde sikker på at den ukrainske veteran vinder, det er lige noget for ham med disse 3 omganges kampe og så vidt jeg husker har han allerede vundet en af disse turneringer og det gjorde han ved at vinde de første 2 omgange af sine kampe og så slappe af i 3. omgang og med en vægt på omkring 270-280 pounds er der næppe nogle af disse kampsportskæmpere ( Bertino undtaget ) der kan gøre ham noget.

Philmmaker
Jeg har faktisk en god fornemmelse for Bertino i denne dyst. Han er forholdsvist undervurderet og havde haft stor status i Danmark (og muligvis udlandet) hvis han blot var blevet ført ordentlig frem. Mazikin er 37, har 4. knock outs på rekorden og han største sejr 'for nylig' må da have været over Ed Monso i forrige turnering.
Jeg tror på Bertino.

Hr
Tyson Fury (nu 18-0) stoppede den nordirske askepotman Martin Rogan (nu 14-3) i 5. omgang. Rogan var nede i 3. omgang, og blev stoppet af et kropslag, men inden da gav han Fury en del problemer.

Fury vejede det letteste, han endnu har gjort i profkarrieren (245 pounds). Desuden overraskede han ved at bokse med højre fod forrest. Det var dog ikke nogen overvældende succes, for han virkede ikke overbevisende, bortset fra ved de to knockdowns.

I Miami vandt Bermane Stiverne (nu 22-1-1) en pligtsejr, uden at imponerede, da han vandt med 2 x 79-73 og og 77-75 over Willie Herring (nu 13-11-3).

Hr
Vyacheslav Glazkov (11-0) møder Gbenga Oloukun (19-7) den 1. maj i Moskva. Det er en kamp mellem to tidligere OL-boksere: Glazkov vandt bronze i 2008, Oloukun deltog i 2004.

Hr
Den tidligere Sauerland-sværvægter Francesco Pianeta, der nu bokser for Ulf Steiforth, skal møde veteranen Francois Botha den 16. maj i Frankfurt an der Oder.

Real Deal Denmark
Fra lørdag. Kanon kamp.

Seth Mitchell vs Chazz Witherspoon

Hr
Joe Hanks er nu 20-0, efter en KO1 over det gamle Brian Nielsen-offer Marcus Rhode.

Hr
Vyacheslav Glazkov (nu 12-0) vandt i Moskva over Gbenga Oloukun (nu 19-8). Oloukun blev stoppet af en dyb træffer i 7. omgang.

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Ny bruger? Klik her.

Glemt kodeord? Klik her.
Blogs
Harbo
» December 201...
[0]

Harbo
» November 201...
[2]

Harbo
» Oktober 2012...
[0]

Harbo
» September 20...
[3]

Hr
» Dansk profbo...
[26]

Lillebror
» kampe i tysk...
[16]

Harbo
» Juni 2012 - ...
[0]

Lillebror
» Konkurrence
[6]

Lillebror
» Landsholdet
[0]

Harbo
» Maj 2012 - H...
[1]

Talerør
Log på og skriv en besked

Hr Hr er offline
22-05-2013 10:58
De siger, at dette link også virker i Norge og Sverige: http://boxing.via.
..

Real Deal Denmark Real Deal Denmark er offline
21-05-2013 15:56
Havde håbet nogen fra viasat eller tv udbydere kigger med her og kom med en udmelding. De vil jo gerne have pengene.

Anders Jensen Anders Jensen er offline
21-05-2013 14:42
Er du mand for at finde ud af det real deal? Smil

21-05-2013 07:16
Hvordan skal folk i Norge se Kessler vs Froch. !!! Lovligt. Hvor kan de købe den.

Harbo Harbo er offline
20-05-2013 20:50
Froch vs. Kessler 1 bliver genusendt kl. 24 på TV3 sport 1

Big George Big George er offline
19-05-2013 04:50
Mathysse er ægte vare slo ud Peterson i 3.omgang

18-05-2013 08:54
Kunne være interessant at se en udenlandsk afstemning. Det billede er ikke hvad man ser bland udenlandske fagfolk og ex boksere mm.

Dr Eisenfaust Dr Eisenfaust er offline
17-05-2013 22:08
Hold da op en herre fight Lebedev & Jones havde...! Lebedev har et umenneskeligt stort fighter hjerte, synd han ikke lige nåede op i tide Trist

Simon Says Simon Says er offline
17-05-2013 21:55
Sindssyg god kamp mellem Lebedev-Jones. Utroligt Lebedev ikke er blevet stoppe af sin øjenskade endnu..

Big George Big George er offline
12-05-2013 00:18
Burns beholdt tittelen da Udfordrer Gonzales brakk håndleddet