Lionheart-Boxing.dk
Seneste indlæg
  Debat Svar
Offentlig vi...
6
Amatør boksn...
2
Kessler odds.
39
Farver på bælte
11
Grænse
5
PPV i Sverig...
7
Nøglen mod F...
17
Mikkel Kessler
190
2013 - dansk...
4
Hørt på vand...
614
Seneste kommentar
» Det er også de 2...
» Shit det bliver ...
» Kessler´s venstr...
» Er 7. omgang tag...
» [quote]I hvilken...
» Du er ikke alene...
Nyeste artikler
[0]

[0]

[0]

[0]

[0]

Ugens Twitter
Fight-Kalender
<< Maj 2013 >>
Ma Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
I dag:
21:30-23:30 Biggers Better på eurosport
I morgen:
18:55-23:00 London stævne på TV3 sport 1
Besøgende
» Gæster online: 6

» Brugere online: 0

» Antal brugere: 430
» Nyeste bruger: Wizarden
Sociale netværk
Følg os på:
Se indlæg
Lionheart-Boxing.dk » Professionel boksning » Bokser
 Udskriv debat
Arvetager
Harbo
Hvem ser i som Mikkel Kesslers arvetager. Lige nu er han manden der holder gamet oppe i medierne. Lige nu ser jeg kun Anders Hugger som en der kan ta over med de store kampe. Vi har en række gode folk som Martin Kristjansen Bertino Osiobe samt en masse folk i opbygnings fasen fx. Kasper Bruun. Meget afhænger af om Robert Larsens tv status tror jeg. Hvis han får en tv aftale kan der sikkert bygges videre på fremtiden i Dansk boksning. Palle har haft en pragtfuld periode men tror han er træt efter 50 år. Hvilket er ganske forståligt. Så tror meget dansk boksning skal starte forfra. Men lge nu ser jeg mest Hugger som arvetager når Kessler en dag stopper. Hvem ser i som Kesslers arvetager?
MVH Harbo
Citat
"All boxers dreams of being world champion, I think it would be better if all world champions dreamed about being boxer"

Hr
Ingen.

Mvhhr.

cp
Ja, jeg kan heller ikke pt. få øje på nogen, men der går forhåbentlig et godt stykke tid endnu før Kessler stopper, så det er da muligt der dukker en profil op inden da.

lionheart
Engang mente jeg også Anders Hugger men er begyndt at tvivle på om han bliver den næste Kessler. Ang Kasper Brunn er det alt for tidligt at udråbe ham som arvetager og nu er spørgsmålet jo også, om han bliver holdt igang ordentligt. Det er jo vigtigt, at han får mindst 5-6 kampe om året, for at udvikle sig ordentligt.
Og alt det ballade mellem diverse tv-kanaler og promotorer ser jo skidt ud. Men vi må krydse fingre og håbe, at det er ham der er den næste Kessler!Ligeglad
“A quitter never wins and a winner never quits”

Harbo
Jeg mener heller ikke Hugger er en ny Kessler. Tror faktisk der gå 80-100 år før vi kan får forhåbninger om en ny Kessler. Og til den tid regner jeg ikke med at være her. Men mindre kan gøre det. Hugger er vores bedste håb for fremtiden i mine øjne.
MVH Harbo
Citat
"All boxers dreams of being world champion, I think it would be better if all world champions dreamed about being boxer"

Hr
Jeg tror slet ikke, at vi kan stille det op på den måde.

Kessler er i sit eget univers i dansk boksning. Vi har aldrig haft én som ham (bortset måske fra Battling Nelson), og som Harbo skriver, går der nok lang tid, før der dukker én op igen.

Vi kan måske håbe på en ny Tom Bogs, en ny Brian Nielsen eller en ny Johny Bredahl. Men selv det bliver svært, dels fordi dansk boksning ikke lige nu har den talentmasse hos amatørerne, vi havde i slut firserne og start halvfemserne, hvor vi havde en hel unik generation af boksere med internationalt niveau i stort set alle vægtklasser. Fra Bredahl brødrene og Jesper D., over Holbæk, Søren Søndergaard og Mads Larsen til Tue B. og Brian Nielsen. Det levede især Team Palle højt på, og samtidig med at boksningen fik sin første store tv-æra i Danmark.

Dansk boksning skal finde et nyt og mere realistisk niveau i fremtiden, og her giver det slet ikke mening af nævne Kessler. Der er såmænd dygtige boksere nok til at skabe rigtig god underholdning - live og på tv. Og det behøver jo ikke nødvendvis være om verdensmesterskaber det hele. Det er faktisk først i de sidste 10-15 år, at vi er blevet forvænt med det.

Hugger, Lasse Johansen, Zam Zam, Nasir, Povlsen, Poulsen, Bruun, Bertino, Masha, Skovgaard m.fl. (og de "gamle" som Bladt, Anita Christensen, Vester, Ashira m.fl.) kan jo sagtens levere underholdning, som folk gerne vil se. Det har bl.a. Robert Larsen bevist med sine små stævner.

Og så kan det være, at man skal "importere" topvaren, hvis vi ikke selv har den. Det gjorde Team Palle i starten af firserne, hvor der også var en tynd dansk generation. Så fik vi Kalule, Wassaja, Odhiambo, Muchoki, Irungu m.fl. Måske kommer den nye "Kalule" fra Østeuropa? Tyskland har jo haft stor succes med at importere folk som Abraham, Michalczewski m.fl.

At tro på, at en enkelt dansk bokser kan bære showet i de næste få år, det er utopi. Det bliver heller ikke Hugger. Han har meget talent, men han er for skrøbelig til at nå den absolutte top.

svja
Jeg mener ikke at der er en reel arvetager efter kessler, måske Hugger! men lad os nu lige se hvad han dur til i top ti sammenhæng.
Ellers kan jeg ikke få øje på nogen som man seriøst kan kalde for arvetager efter Kessler. Jeg troede engang at Povlsen var en mulighed, men efter hans afbud til kampen i Frankrig, så er den ikke eksisterende efter min mening.
MVh SVJASmil

zamzam
Reda bliver en den næste helt bare ikke med svindleren mogens palle, jeg håber der kommer en afklaring hurtigst muligt eller en promoter vælger at købe ham fri inden kontrakt udløb et bud kan være saurland hvorfor ikke ?? men Reda skal nok bevise sit værd og bevise at det var et kæmpe fejl han begik i parken ??

Zamzam
Redigeret af zamzam d. 19-07-2008 22:43

Real Deal Denmark
Sad lige og studerede lidt fra fortiden på Lionheart. Blink

Så denne fra Zamzam. Man må sige at der gik 3 lange år ,men nu ser det da ud til at vejen er klar til en mulig titel kamp. Smil
.

Mygind
Reda kan sagtens nå det det hele, bemærk Pacquiao der nu efter kampen kan hæve over 150 millioner er født i 1978, men Reda er født i 1980 og faktisk stadig en ung mand, med den rigtige forberedelse er han klar til en storkamp eller titelkanp inden udgangen af 2012.

Nemesis
Reda har også i de sidste 3 år ikke haft de viderligt hårde kampe, som har slidt hårdt på kroppen. (Han fik en flænge forrige kamp dog). Dermed bør der være lidt ekstra kampe til gode i Reda's krop. Tror og håber på en VM kamp til Reda indenfor overskuelig fremtid.

Harbo
Denne tråd startet jo i 2008 og der er sket noget siden. Jeg mener vi har en del der kan tage over efter Mikkel Kessler (Selvom jeg naturligvis ønsker han fortsætter og tager et par kampe mere)

Team Sauerland har bygget en fornuftig stald op hvor folk som Rudy Markussen, Reda Zam Zam og Patrick Nielsen. Mads Larsen er desværre nok tvivlsom.

Euro events har også nogle spændene navne på vej med Kim Poulsen og Kasper Bruun i de bærene roller.

Team Palle/Mogens Palle står meget stille desværre og har kun brd. Fruensgaard pt. men hvis Mogens Palle ville ha arrangementer op og køre har han jo et fint netværk internationalt. Men gætter på brødrende får et par kampe om året ved nogle amatør arrangementer.

Vester/Kimose kunne sikkert også tænkes at får nogle AM/PRO stævner på skinner. Jeg håber Kasper Hansen, Ole Buller Carlsen og ikke mindst Fadia Idrissi holdes kørene så har de ihvertfald noget at bygge videre på. Det er jo nye folk som skal bygges fornuftigt op og de skal ud i landet og ha fornuftig eksponering så folk kan lære dem at kende.

Bud på arvetager pt.
Patrick Nielsen, Kim Poulsen og Reda Zam Zam
MVH Harbo
Citat

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Ny bruger? Klik her.

Glemt kodeord? Klik her.
Blogs
Harbo
» December 201...
[0]

Harbo
» November 201...
[2]

Harbo
» Oktober 2012...
[0]

Harbo
» September 20...
[3]

Hr
» Dansk profbo...
[26]

Lillebror
» kampe i tysk...
[16]

Harbo
» Juni 2012 - ...
[0]

Lillebror
» Konkurrence
[6]

Lillebror
» Landsholdet
[0]

Harbo
» Maj 2012 - H...
[1]

Talerør
Log på og skriv en besked

Real Deal Denmark Real Deal Denmark er offline
24-05-2013 09:59
Den er rigtig god Lindmann. Tak for linket.

Lindmann Lindmann er offline
24-05-2013 09:45
eller på ekstrabladets hjemmeside. Behind The Ropes: http://www.dailymo
tion.com/video/x10
5vsq_mikkel-kessle
r-behind-the-ropes
_sport

Boxingfan1 Boxingfan1 er offline
24-05-2013 09:21
weign in er kl 14. Kan følges på www.boxingguru.eu.

24-05-2013 07:36
Efterlyser kvalitets kontrol ved optagelse af medlemmer Bredt grin

Nemesis Nemesis er offline
24-05-2013 07:24
Nogen der ved hvad tid weigh-in er, og kan man følge det nogensteder?

Boxingfan1 Boxingfan1 er offline
23-05-2013 21:43
nOgen der har et link til SKYSPORTS "Behind the ropes" med Kessler?

Thomas Thomas er offline
23-05-2013 06:56
Kessler på KO! Det er det eneste retfærdige resultat...

Hr Hr er offline
22-05-2013 10:58
De siger, at dette link også virker i Norge og Sverige: http://boxing.via.
..

21-05-2013 15:56
Havde håbet nogen fra viasat eller tv udbydere kigger med her og kom med en udmelding. De vil jo gerne have pengene.

Anders Jensen Anders Jensen er offline
21-05-2013 14:42
Er du mand for at finde ud af det real deal? Smil