Lionheart-Boxing.dk
Seneste indlæg
  Debat Svar
Karrieren
7
Hørt på vand...
619
2013 - dansk...
4
Boksing på tv
19
Bud på aften...
196
Nyt liv i sv...
547
PPV i Sverig...
8
Farver på bælte
13
Mikkel Kessler
191
Offentlig vi...
7
Seneste kommentar
» Jeg havde kampen...
» God en Hr. Fik t...
» Spillede han i ø...
» Havde Mogens Pal...
» JG: 'Michael Col...
» Der er åbenbart ...
Nyeste artikler
[0]

[0]

[0]

[0]

[0]

Ugens Twitter
Fight-Kalender
<< Maj 2013 >>
Ma Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ingen begivenheder.

Besøgende
» Gæster online: 2

» Brugere online: 0

» Antal brugere: 430
» Nyeste bruger: Wizarden
Sociale netværk
Følg os på:
Se indlæg
Lionheart-Boxing.dk » Professionel boksning » Bokser
Pacquiao Next?
Timothy Bradley Timothy Bradley 60%[3 Stemmer]
Juan Manuel Marquez Juan Manuel Marquez 20%[1 Stemme]
En anden En anden 20%[1 Stemme]
Antal stemmer : 5
 Udskriv debat
Pacquiao Next
Harbo
Der har været en del spekulation efter Manny Pacquiaos tvivlsomme nederlag til Timothy Bradley om hvem Manny skal møde i sin næste kamp. Den seneste mulighed der har meldt sig på banen er en 4. kamp i Mexico mod Juan Manuel Marquez.
http://www.fightn...e-8-118679

Hvad synes i Pacquiao skal går efter?

Selv synes jeg Manny skal tage en revanche mod Timothy Bradley, kampen var utrolig lige i mine øjne mens flertallet af dem der har ytret sig mener han vandt nemt. Derfor kan han jo tag en ny kamp og sætte tingene på plads engang for alle og dermed håbe på en Mayweather kamp igen kan komme i betragtning. Som jeg ser det kan Floyd med rette snige sig uden om nu. Mayweather kunne jo tænkes at snuppe Bradley kampen for næsen af Pacquiao.

En 4. kamp mod Juan Manuel Marquez på dennes hjemmebane vil være retfærdigt set i lyset af Marquez faktisk kunne ha fået sejren i alle de tre forrige kampe. Dette vil være for risikabelt for Pacquiao da to nederlag i træk nok vil være et farvel til de helt store kampe. Ved mindre han tager Mayweather kampen for små penge.

Hvad synes i?

MVH Harbo
Citat
"All boxers dreams of being world champion, I think it would be better if all world champions dreamed about being boxer"

Real Deal Denmark
Revanche mod Timothy Bradley helt klart. Det kan der ikke være tvivl om , tror Juan Manuel Marquez er Pacmans Nemesis (sammen med Mayweather).
Og jeg er fan af Pacman. Ser man på det som fan af Marquez er det en anden historie.

boxingpride
Jeg er enig med Real Deal Denmark.
3 kampe med Marquez er nok, selvom det kunne være endnu en spændende kamp, men jeg mener, at Pacquiao skal videre.

Hr
Pacquiao har aldrig haft hjemmebane mod Marquez. Hvorfor er det så specielt retfærdigt, at Marquez skal have hjemmebane næste gang?

Jeg kan kun se det sådan, at hvis Arum dropper rematchen mod Bradley og sender Pacquiao til Mexico i stedet, så er det fordi han opfatter Pacman som en færdig mand.

Nemesis
Hr - præcist!

Big George
Det er vel økonomi bag som gir det valg af modstander.
En Bradley 2 vil vel gi mesteren (Bradley) størst bid af kagen, mens Marquez blir minimum 50 % muligens mere end det også for Pacquiao.

Real Deal Denmark
Manny Pacquiaos vs Timothy Bradley er blevet scoret igen af dommere. Orker ikke at oversætte den , sikkert med fejl, så læs på engelsk eller oversæt hvis du er god til det og ellers gider.

WBO Judges Re-score Pacquiao-Bradley Fight: all 5 officials score the bout big for Pac-Man
By James Slater - As a result of all the uproar, anger and controversy the recent official scoring of the Tim Bradley v Manny Pacquiao fight caused, the WBO, for which version of the welterweight title the June 9th bout contested, has had five judges re-score the fight.

The five officials, from all over the world, sat down and viewed a video of the fight earlier this week. Not surprisingly, considering the fact that most fans and experts had Pacquiao winning big over the unbeaten Bradley, all 5 WBO judges re-scored the fight for Pac-Man - and they scored it big for Manny..

The first judge had it 115-111, the second had it 116-112, the third 117-111, the fourth 118-110 and the fifth and final judge had it 117-111 for the Filipino superstar.

That's about as comprehensive as you can get, and the new scores are bound to convince the critics further that either incompetence or something darker was at work on June 9th.

Despite these new scores, the WBO will not be able to either overturn the official result or give Pacquiao back his welterweight title.

Only a rematch fought in the ring can bring Pac-Man's belt back. But will we see one?

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Ny bruger? Klik her.

Glemt kodeord? Klik her.
Blogs
Harbo
» December 201...
[0]

Harbo
» November 201...
[2]

Harbo
» Oktober 2012...
[0]

Harbo
» September 20...
[3]

Hr
» Dansk profbo...
[26]

Lillebror
» kampe i tysk...
[16]

Harbo
» Juni 2012 - ...
[0]

Lillebror
» Konkurrence
[6]

Lillebror
» Landsholdet
[0]

Harbo
» Maj 2012 - H...
[1]

Talerør
Log på og skriv en besked

Real Deal Denmark Real Deal Denmark er offline
25-05-2013 23:17
George Groves er god.

Ulleboy Ulleboy er offline
25-05-2013 14:17
Tusind tak og i lige måde

25-05-2013 14:15
Ulleboy. Se her og god bokseaften til dig. http://www.lionhe...po
st_13988

Ulleboy Ulleboy er offline
25-05-2013 14:07
Er der nogen der er faldet over en oversigt over kampene fra London? Altså hvilken rækkefølge de forskellige kampe bokses. God aften til alle

Anders Jensen Anders Jensen er offline
25-05-2013 09:36
I lige måde Flemming!

25-05-2013 07:48
Så kom dagen, rigtig god bokse aften.

24-05-2013 09:59
Den er rigtig god Lindmann. Tak for linket.

Lindmann Lindmann er offline
24-05-2013 09:45
eller på ekstrabladets hjemmeside. Behind The Ropes: http://www.dailym.
..opes_sport

Boxingfan1 Boxingfan1 er offline
24-05-2013 09:21
weign in er kl 14. Kan følges på www.boxingguru.eu.

24-05-2013 07:36
Efterlyser kvalitets kontrol ved optagelse af medlemmer Bredt grin