|
Kessler bokser om natten
|
| flemkris |
Lagt på d. 13-03-2012 08:23
|

Bruger
Antal indlæg: 692
|
Er der nogen der er opmærksom på at Kessler skal bokse om natten d. 19. maj og at det er samme aften som der er Champions League finale i fodbold og det også er Viasat der har rettighederne til denne årets fodboldkamp, det er sgu da mest tossede jeg længe har hørt Kessler bokser en kølig forårsnat og jeg gad nok vide hvor mange der gider at se det. |
| |
|
|
| Harbo |
Lagt på d. 13-03-2012 10:49
|

Administrator
Antal indlæg: 2245
|
Tja jeg ville elske at se Messi og Co. vinde CL på TV men vil langt hellere se Mikkel bokse og være med til at støtte dansk boksning Live. Du har en pointe i at det er nogle der vil blive hjemme foran skærmen. Men tror nu stadig at Parken skal blive pænt besøgt.
MVH Harbo
Citat
"All boxers dreams of being world champion, I think it would be better if all world champions dreamed about being boxer"
|
| |
|
|
| flemkris |
Lagt på d. 13-03-2012 11:00
|

Bruger
|
Nu er det jo sådan at Viasat skal sende begge dele, så hvis boksestævnet skal sendes LIVE så kan det først starte efter midnat og det er det som jeg syntes er helt idiotisk |
| |
|
|
| Hr |
Lagt på d. 13-03-2012 11:18
|

Administrator
Antal indlæg: 3709
|
Kan de ikke bare udsætte Champions League kampen? Jeg har hørt, at Messi har en dårlig tå  |
| |
|
|
| flemkris |
Lagt på d. 13-03-2012 11:29
|

Bruger
|
Jo, det ville være en god ide for Iniesta har ondt i ryggen og Xavi ser ikke så godt lige i den uge  |
| |
|
|
| Harbo |
Lagt på d. 13-03-2012 11:40
|

Administrator
|
Ifølge billetlugen starter stævnet i Parken kl. 18.45. Så kunne tænkes de sender boksning umiddelbart efter finalen. Evt. kun Kessler kampen live og andre kampe forskudt. Det er ikke optimalt men vi må se hvad de finder ud af.
MVH Harbo
Citat
"All boxers dreams of being world champion, I think it would be better if all world champions dreamed about being boxer"
|
| |
|
|
| flemkris |
Lagt på d. 13-03-2012 11:44
|

Bruger
|
Champions League finalen kan risikere at gå i forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence og så er den næppe forbi før efter midnat og man kan jo ikke på forhånd sige til Kessler og Magee at de skal bokse kl. 23.30 eller måske 00.30 eller endnu senere, så de er nødt til at have tidspunktet klar inden stævnet og derfor kalkulere med både det ene og det andet. |
| |
|
|
| Harbo |
Lagt på d. 13-03-2012 11:51
|

Administrator
|
De kan sagtens sætte Mikkel Kesslers kamp til fx. kl. 1, mod Joe Calzaghe bokset han også kl. 2 om natten.
Det kan både være godt og skidt for publikum, et godt sceneria kunne være 12-14 kampe på programmet. Et dårligt sceneria kan være 7-8 kampe med LANGE pauser. Og selv har jeg ikke det store imod hvis de sætter nogle gode tyske bokser på undercard sammen med de danske bokser der kæmper. Jeg ved mange er imod den ide men hellere det end LANGE pauser
MVH Harbo
Citat
|
| |
|
|
| flemkris |
Lagt på d. 13-03-2012 11:56
|

Bruger
|
Kessler vs Calzaghe var en virkelig storkamp og Kessler vs Magee er en ganske almindelig kamp og derfor syntes jeg ikke at den holder Harbo, og i øvrigt var Kessler vs Calzaghe også til amerikansk TV, jeg tvivler på at nogen af de store amerikanske TV stationer er interesseret i Kessler vs Magee og samme nat bokser Peterson i øvrigt returkamp mod Khan og det er en storkamp i USA og i England er der en storkamp i sværvægt mellem Price og Sexton, begge kampe er langt mere interessante end Kessler vs Magee |
| |
|
|
| Harbo |
Lagt på d. 13-03-2012 12:17
|

Administrator
|
I 2003 holdt en del ud til den bitre ende da Bredahl vs. Guerault stævnet sluttet omkring kl. 2 inde i KB hallen. Og jeg skriver hellere ikke det er optimalt men jeg formoder at det er en aftale som Team Sauerland har lavet med viasat om tidspunktet. Desuden ved vi ikke om det er Brian Magee der er tale om "Men tror nu også det er ham"
Det kunne i teorien være der var tale om et navn der kunne ha interesse for amerikansk tv at vise forskudt ligsom med Kessler vs. Andrade. Det er svært at diskuteret ud fra betragtninger. Ser frem til vi får et navn på bordet
MVH Harbo
Citat
|
| |
|
|
| Real Deal Denmark |
Lagt på d. 13-03-2012 12:36
|

Bruger
Antal indlæg: 874
|
Indtil videre stinker det hele langt væk.
Bliver rart at få afklaret alle spørgsmål. Den dag kommer nok heller ikke. |
| |
|
|
| xy |
Lagt på d. 11-05-2012 13:48
|

Bruger
Antal indlæg: 192
|
Nå nu ville jeg så tage mig sammen og få købt en PPV. Jeg har et rimelig nyt og rimelig avanceret Panasonic fjernsyn, hvor der er plads til at indsætte et kort.
Jeg kontakter så yousee (min udbyder) der fortæller mig at jeg IKKE har en kortlæser i, men derimod et slot hvori man kan indsætte en kortlæser....
En sådan kortlæser koster så lige 600 kr. og sammen med PPV billetten bliver det så 1.100 kr.
Det synes jeg ærlig talt er for dyrt. |
| |
|
|
| Real Deal Denmark |
Lagt på d. 11-05-2012 14:17
|

Bruger
Antal indlæg: 874
|
YouSee Plus skulle du kunne se den uden kortlæser- ( skal ikke gøre mig klog har selv viasat, der ringer man bare og kampen bliver låst op og regningen trukket på næste afregning. )
http://yousee.dk/...Green.aspx
En anden mulighed er at få den over din pc og køb et kabel fra pc til det dejlige television.  |
| |
|