Ovenstående er et link til en 82-min. lang dokumentar: After The Last Round... om bagsiden af medaljen ved professionel boksning. En helt igennem hjerteskærende fortælling, som jeg tror, vil berøre alle dybt.
Filmen kan ikke streames, men skal downloades før den kan ses. Det gøres meget simpelt, ved at vente på at sekunderne tæller ned til 0 - hvorefter der blot trykkes på "Almindelig download"
Redigeret af joeGrim d. 31-05-2011 14:41
Tak joeGrim. Det er en fantastisk men også et skræmmende dokumentarprogram, og jeg kunne ikke lade være med at tænke på Kessler og hans øjenskade undervejs i programmet. Især da Sugar Ray Seales beretter om sin tragedie.
Her er en ganske interessant dokumentar om Kelly Pavlik. Den er fra 2007, omkring det tidspunkt, hvor han slog Edison Miranda, lige før Pavlik blev verdensmester i mellemvægt.
Siden er det jo gået både op og ned for Pavlik, der for kort tid siden fyrede træneren Jack Loew, der spiller en central rolle i denne dokumentar:
"The 15 Greatest Rounds of all Times" dokumentar fra 1990 hvor em række ekspter bla. Archie Moore og Angelo Dundee ser tilbage på store omgange i bokse historien hvor nogle af de allerstørste er i kamp. Og kommer med deres mening om kampene og bokserne.
MVH Harbo
Citat
"All boxers dreams of being world champion, I think it would be better if all world champions dreamed about being boxer"
Born and Bred - denne dokumentar har jeg ledt efter i snart 2 år. Har forsøgt at bestille fra amerikansk amazone.
Har søgt intensivt, men har ikke kunnet få fat på den :/
Hvis du køber den så husk at have en regions fri dvd afspiller.
Jeg har købt ntsc spil til xbox i usa. ... De ligger fint i deres kasse endnu da min xbox er pal. Og husk skattefar plukker dig hvis det sendes fra usa.